30 November 2010

Jak miałem 6 lat to słuchałem...6 urodziny RADIA AKTYWNEGO, 3 grudnia (piątek), start 20

Oficjalna rozgłośnia studentów Politechniki Warszawskiej kończy w tym roku 6 lat. Obchodom urodzin radia towarzyszy hasło „Jak miałem 6 lat, to słuchałem…”.

Przez ponad miesiąc zespół Radia Aktywnego zbierał muzyczne wspomnienia z dzieciństwa użytkowników Facebooka na specjalnej stronie zatytułowanej „Jak miałem 6 lat to słuchałem”. Propozycje były przeróżne: od rockowej klasyki, poprzez pop przełomu lat 80. i 90., aż po kiczowate hity szkolnych dyskotek, a Beatlesi sąsiadowali z Madonną, Fasolkami i Dr Albanem.

Utwory proponowane przez fanów strony zostały zebrane przez redakcję muzyczną Radia Aktywnego i od 29 listopada będziecie mogli je usłyszeć obok stałych pozycji na playliście rozgłośni. Finał urodzinowego tygodnia nastąpi 3 grudnia w klubokawiarni OSiR (Warszawa, ul. Tamka 40), gdzie wieczorem odbędzie się impreza z poczęstunkiem i licznymi konkursami. Wśród nagród ufundowanych przez partnerów akcji znalazły się m.in. gry planszowe, książki, płyty DVD, torby, karnety na lekcje tańca oraz squasha. O oprawę muzyczną zadba oczywiście Radio Aktywne.

Radio Aktywne to najstarsza akademicka rozgłośnia w Warszawie. Pomysł stworzenia Radia Aktywnego pojawił się zimą 2004 roku, a 1 października radio zaczęło oficjalnie nadawać. Obecnie w ramówce stacji znajduje się codzienne pasmo informacyjne oraz ponad 20 audycji autorskich. Można ich posłuchać przez Internet poprzez stronę www.radioaktywne.pl.

Urodzinowa domówka Radia Aktywnego
3 grudnia 2010, piątek
OSiR, ul. Tamka 40
start: godz. 20
WSTĘP WOLNY!



link do wydarzenia na Facebooku
Radio Aktywne i OSiR zapraszają!

No comments:

Post a Comment