19 April 2010

Fotosprzedaż



Jeśli jesteście zainteresowani kupieniem zdjęć zrobionych przez Patryka w ramach projektu WSTAWAJ!


"Wstawaj!Projekt to cykl poświęcony przechodzeniu granicy między snem, a jawą, między nocą, a dniem, między tym co uświadomione, a tym co pozostaje w warstwie nieświadomej naszej pamięci. Chciałem zatrzymać właśnie ten jeden moment, kiedy jesteśmy w swego rodzaju zawieszeniu, na którą zazwyczaj nie zwracamy uwagi ponieważ towarzyszy nam każdego dnia. Wszystkie zdjęcia w prezentowanym cyklu wykonałem w Warszawie w domach ludzi-przyjaciół, znajomych u których spałem. Każde z nich usłyszało ode mnie krótkie „Wstawaj!” i pracę migawki. To co było szczególnie dla mnie ważne, to jak największy autentyzm. Żadne z tych zdjęć nie jest pozowane, wszystkie zostały wykonane w w tych kilku chwilach, tuż po pobudce."

to tu znadzjecie namiary na niego

panpatryk@vidzisz.com albo 795 012 097 voila!

No comments:

Post a Comment